
UKK
Usein kysytyt kysymykset
UKK
1. Miten voin perua aikani?
Meillä on 24h maksuton peruutusaika. Kun olet varannut ajan, sähköpostiisi on tullut Book Salon ajanvarausjärjestelmältä varausvahvistus, tästä viestistä löydät linkin ajan perumiseen sähköisesti. Voit myös perua ajan soittamalla tai laittamalla viestiä 24h ennen aikasi alkua. Jos sairastut kun aikaasi on jäljellä vähemmän kuin 24h, ole yhteydessä suoraan siihen yrittäjään jolle aikasi on varattu. Ajan voi siirtää äkillisissä sairastapauksissa myöhempään ajankohtaan olemalla yhteydessä yrittäjään.
Jos taas jätät perumatta kokonaan aikasi etkä tule varatulle ajallesi ja odotamme sinua turhaan, veloitamme varatun ajan hinnasta 50%.
2. Miten saan ostettua Hoitola Huokasuun lahjakortin?
Lahjakortin saat ostettua kotisivultamme löytyvästä nettilahjakorttikaupasta. Täältä ostettu lahjakortti toimitetaan sinulle sähköisesti sähköpostiin. Verkon kautta ostetusta lahjakortista löytyy koodi, jonka voit siirtää myös itsetehtyyn tai ostettuun korttiin.
Jos taas haluat antaa lahjansaajalle meidän oman fyysisen lahjakorttimme, voit käydä ostamassa sen liikkeeltämme. Palvelemme sinua hoitojen välissä, joten sovi aika etukäteen soittamalla, laittamalla viestiä tai kätevimmin ja nopeimmin saat varattua lahjakortin ostohetken varaamalla sen nettiajanvarauksestamme palvelunimellä "ostoshetki lahjakortti".
Lahjakorttimme myydään aina haluamallesi summalle, lahjansaaja voi käyttää sen vapaasti haluamaansa hoitoon.
3. Miten maksan lahjakortilla?
Jos olet saanut meille lahjakortin, varaa aika haluamaasi hoitoon joko soittamalla, viestillä tai nettiajanvarauksen kautta. Varausvaiheessa nettiajanvarauksessa sinun ei tarvitse syöttää lahjakortin koodia mihinkään. Käyttäessäsi lahjakorttia, ota se mukaan tullessasi varatulle ajalle, kortista löytyvä koodi toimii maksuvälineenä meillä kassalla.
Voit käyttää saamasi lahjakortin kerralla, osissa tai halutessasi varata lahjakortin summaa arv0kkaamman hoidon, tällöin voit maksaa erotuksen itse.
4. Miten kauan lahjakortti on voimassa?
Lahjakorttimme ovat voimassa 6kk ostopäivämäärästä. Jos et pääse käyttämään lahjakorttia esimerkiksi terveydellisistä syistä, ole yhteydessä meihin heti kun mahdollista, ennen lahjakortin vanhenemista. Käyttämättä jääneitä, useita viikkoja tai kuukausia vanhoja lahjakortteja emme valitettavasti hyväksy.
Huomioithan myös, että kalenterimme ovat usein sen verran eteenpäin varattuja, että muutamaa päivää ennen lahjakortin vanhenemista on hankalaa saada aikaa. Olethan siis hyvissä ajoin varaamassa aikaa 6 kk:n aikana, minkä lahjakortti on voimassa.
5. Minulla on vanhenemassa työnantajan myöntämiä hyvinvointi- tai terveysetuuksia, miten toimin? (Epassi, Smartum, Edenred)
Jos sinulla on vanhenevia työnantajan myöntämiä hyvinvointi- tai terveysetuuksia, etkä ehdi käyttää niitä ennen vanhenemista, voit tehdä meille ennakkomaksun suoraan omalla puhelimellasi. Käytä ennakkomaksun tekemiseen puhelimessasi olevaa sovellusta (esim epassin mobiilisovellus) ja tee maksu suoraan sille yrittäjälle, jonka palveluun haluat etuuden käyttää. Tämä tekemäsi ennakkomaksu on voimassa 3kk maksupäivästä.
Huomioithan, että etu on henkilökohtainen ja etuudet eivät käy maksuvälineenä kaikkiin palveluihimme. Lisätietoja etusivultamme tai kysymällä meiltä suoraan. Tehdessäsi ennnakkomaksun, ilmoittaisitko siitä viestillä sille yrittäjälle, jolle teit maksun.
Meidät löydät sovelluksista maksun tekemistä varten:
Hoitola Huokasu/ Merja
Hoitola Huokasu/ Soile
Hoitola Huokasu/ Carita
6. Voinko maksaa omalla Epassilla, Smartumilla tai Edenredillä toisen ihmisen hoidon tai ostaa sillä lahjakortin?
Työnantajasi myöntämät etuudet ovat henkilökohtaisia ja vain sinun käytettävissäsi oman työhyvinvointisi edistämiseen. Voit siis maksaa niillä vain oman hoitosi, emmekä myy etuuksilla lahjakortteja.
7. Onko teillä parkkipaikkaa?
Liikkeemme oven edestä löytyy 3 kpl "asiakas P"- kyltillä varustettua ilmaista parkkipaikkaa. Liikkeemme pihalle voit myös pysäköidä auton Itkonniemelle menevän sillan "kupeeseen", jos muut asiakasparkkimme ovat täynnä. Kaikki pysäköinti on ilmaista!
8. Miten hoitola on auki?
Olemme avoinna sopimuksen mukaan. Hoitolan ovi on aina lukossa, jotta voimme taata kaikille hoitorauhan oman hoidon ajaksi. Meillä pääset siis n. 10 minuuttia ennen aikasi alkua sisään soittamalla ovikelloa tai muuten etukäteen varatulla ajalla esimerkiksi tuotteiden tai lahjakorttien ostoa varten.
Meillä on aikoja myös iltaisin ja viikonloppuisin, riippuen palvelusta. Vapaat ajat löydät kätevästi nettiajanvarauksesta.
9. En löydä sopivaa aikaa haluamaani palveluun nettiajanvarauksesta, onko teidän kaikki varattavat ajat nähtävillä siellä?
Suurin osa vapaista ajoista löytyy nettiajanvarauksesta. Aina voit kuitenkin kysyä suoraan meiltä yrittäjiltä mahdollisuutta tarjota muitakin aikoja, joskus kalenteria on mahdollista venyttää!
Hoitopaketteihin ajat varataan soittamalla tai viestillä, eivätkä ne löydy nettiajanvarauksesta. Koska paketit vaativat vähintään kahden yrittäjän kalenterista löytyvän saman vapaan ajan, pakettiaikoja kannattaa kysyä hvyissä ajoin.